Monday, January 14, 2013

This + that



 
1.Slika nastala slučajno, malo nakon ponoći 1.januara. mnogo mi se dopala, pa sam odlučila da je sačuvam.
2.Novogodišnji poklon :)
3.Sprovođenje još jedne novogodišnje odluke - potpuno preuređenje i sređivanje sobe (sa naglaskom na radni sto koji je uvek u haosu). Trudiću se da tako sređena i ostane.
4. Torbica za koju sam mislila da je nestala, koju inače mnogo volim i slučajno sam je našla među džemperima i skijaškim pantalonama (?!).
5. Preuređeni planer za ovu godinu.
6. Sneg <3
7. Još jedan izgubljeno-nađeno blago - "Essence circus confetti top coat" (koji ja nosim samostalno kao lak, naročito kada sam u prazničnom raspoloženju).
8. Jutarnji izgužvani izgled <3

9. Udobnost.
10. Deseti januar je bio u znaku začetka prehlade, pa sam ceo dan provela kljukajući se čajevima, duvajući nos i mereći temperaturu. I uspela sam da je sprečim (ili barem odložim).
11. Nove čizme koje sam čekala na sniženju u "Deichmann"-u. Retka obuća koja me nije uopšte nažuljala tokom prvih nekoliko nošenja.
12. Dekorisanje zida moje sobe. Naravno, trebalo je da učim umesto toga.
13. Zabava za srpsku novu godinu :)

Neke od ovih fotografija sam slikala fotoaparatom, a neke mobilnim, tako da obično završe na instagramu, ko ima, možemo da se pratimo (@onecreativebunny).
Sre'an ponedeljak svima :)

8 comments:

  1. Sad me podseti da sam i ja htela da počnem to fotkanje svakog dana, ali sam zaboravila. :( Od sutra ću. :D
    Sviđaju mi se čizme.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo napravi podsetnik neki da ne zaboravis, dok se naviknes :)
      Probaj obavezno, bas je zabavno:)
      Hvala :*

      Delete
  2. E pa baš mi je drago što se pridržavaš svoje rezolucije :) Samo tako i nastavi :)

    ReplyDelete
  3. Meni se mnogo sviđa ova ideja, svaka čast :)
    Planer je <3

    ReplyDelete
  4. Super mi je ova ideja. I ja sam jednom htjela tako svaki dan slikati makar mjesec dana i zamisli..nikad nisam ni počela :P
    Svaka tebi čast kad si ustrajna u tome :D
    Planer je presladak <3
    Nova sam na tvom blogu ali pratim te zahvaljujući predivnoj djevojci koja je komenarisala prije mene :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i tebi i predivnoj devojci :D
      Zabavno je, samo treba biti istrajan.

      Delete
  5. Love your blog ! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    NEW POST UP!

    www.ontomywardrobe.com

    ReplyDelete